RECORIDO EN TIEMPO REAL DE LA MARCHA MUNDIAL

lunes, 15 de junio de 2009

ABRACEM MOLLET PER TERCERA VEGADA


Abraçant Mollet

El dia 14 de juny l’associació Amalgama (federada al Centro de las Culturas) vam organitzar dos actes en el marc de la Marxa Mundial per la Pau i la No Violència.

Al matí, la II Jornada de Diàleg entre Cultures al CEIP Joan Salvat Papasseit. Unes 25 persones vam intercanviar punts de vista sobre dues preguntes:

- Què aporta la meva Cultura a un Món en Pau i No Violent?

- Què puc fer per a contribuir a crear un Mollet pacífic i no violent?

Després vam compartir un dinar solidari: cada persona va porta el seu menjar i una mica més per a compartir.

A la tarda, van actuar Jony Pardo (guitarrista de flamenc) i el grup musical Antagònics en la plaça Pau Casals. Després, unes 300 persones, vam donar una abraçada a la plaça Major tot celebrant per endavant l’entrada de l’estiu. També va ser una abraçada entre persones, entre éssers humans que volem difondre la Pau i la No Violència a la nostra ciutat.


[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]


Abrazando Mollet

El día 14 de junio, la asociación Amalgama (federada en el Centro de las Culturas) organizamos dos actos en el marco de la Marcha Mundial por la Paz y la No Violencia.

Por la mañana, la II Jornada de Diálogo entre Culturas en el CEIP Joan Salvat Papasseit. Unas 25 persones intercambiamos puntos de vista en torno a dos preguntas:

- ¿Qué aporta mi Cultura a un Mundo en Paz y No Violento?

- ¿Qué puedo hacer yo para contribuir a crear un Mollet pacífico y no violento?

Después compartimos un comida solidaria: cada persona trajo su comida y un poco más para compartir.

Por la tarde, actuaron Jony Pardo (guitarrista de flamenco) y el grupo musical Antagònics en la plaza Pau Casals. Después, unas 300 personas, abrazamos la plaza Mayor celebrando por adelantado la entrada del verano. También fue un abrazo entre personas, entre seres humanos que queremos difundir la Paz y la No Violencia en nuestra ciudad.

No hay comentarios:

Publicar un comentario